Idag har jag haft bloggen 1 år! Det är framförallt sedan i augusti i år som den varit aktiv ”på riktigt” men jag vet att ni redan är en del som följer mig och hör av er, testlagar och provar det jag tipsar om – det är förstås väldigt roligt! Fortsätt med det!
Visst hänger ni väl med under nästa år också? Det hoppas jag! Jag har många planer på vad jag vill hitta på så det kommer att hända många spännande saker här.
Innan vi pratar för mycket om nästa år är det ju dock både jul och nyår kvar innan vi går in i 2013 och jag har ofantligt mycket jag vill dela med mig av! Jag kommer att försöka blogga så mycket jag kan, så häng med bland julgodis, julskinkor, nyårsmat och annat smaskigt!
Grattis till bloggen, och se nu til att följa med nästa år också!